منتـــدى شبـــاب كريـــزى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اذا لم تـــرضى ســـوى بالافضــل فســوف تحــصل عليــه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت على زوقك

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
berry
مشرف قسم هى
مشرف قسم هى
berry

نكت على زوقك Empty
مُساهمةموضوع: نكت على زوقك   نكت على زوقك Icon_minitimeالأربعاء مايو 07, 2008 4:23 am

[] واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام قال له صاحبه عندي لك طريقه للنوم مؤكده عد من واحد الى خمسمية اخونا مكدبش خبر واول ما ليلت الدنيا راح السرير وبدأ يعد واحد اثنين لما وصل الى مية وكبس عليه النوم قام جري غسل وشه ورجع للسرير يكمل عد

:D :D :D

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها

مرة واحد راح يخطب واحده، باباها قال له بس البنت لسة بتدرس، قال له خلاص اجلها في الفسحه

واحد نايم جنب مراته فسمعت صوت، بتقوله يا قوم يا راجل فى حرامى فى الصاله، قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، قالتله يا راجل فى حرامى فى اوضه النوم قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، وبعدين قالتله يا راجل حرامى شالنى وماشى قالها روحى ماتخفيش سايبة فى البيت سبع

مرة اتنين أغبية كانوا ماشيين في الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته

مره واحده حامل ابنها الصغير بيسألها:ايه اللي في بطنك ده يا ماما قالتله :ده أخوك يا حبيبي...تاني يوم و هوه في المدرسه المدرس سأله:انت عندك اخوات؟ قاله:كان عندي واحد بس ماما أكلته.

:a10:

:lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!: :lol!:

نكت على زوقك 346693723
ساكت وقلبي بيشكي

ساكت وقلبي بيشكي

ذكر عدد الرسائل : 108

نكت على زوقك Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت على زوقك   نكت على زوقك Icon_minitimeالأربعاء مايو 07, 2008 12:51 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بجد
بجد
بجد
عثـــــــــــــــــــــــــــــل

نكت على زوقك 8Fb37193
nosssssa

nosssssa

انثى عدد الرسائل : 106

نكت على زوقك Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت على زوقك   نكت على زوقك Icon_minitimeالسبت مايو 24, 2008 9:01 am

نكت على زوقك 947973 نكت على زوقك 947973 نكت على زوقك 947973 نكت على زوقك 947973 نكت على زوقك 947973 نكت على زوقك 947973
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مسخرة يا بيررى وكل كوم والسبع اللى كان نايم ده
مسخرة يا مجرمة انتى

نكت على زوقك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-